Alla inlägg under februari 2013

Av Monika Brandt - 27 februari 2013 11:19

Ramlade för en vecka sedan o slog i skallen och fick hjärnskakning. Mindre kul och jag avskyr verkligen att vara hemma när jag vet att det finns mkt o göra på jobbet. Man tycker att en veckas vila borde räcka men höll på med diskmaskinen o plocka in och en helspeedad son som är ledig i dag, ja jag höll på o blev helt matt o bara svimmade av ??? Får nog ringa doktorn i morgon och be om ett intyg och ta några dagar till. Jaja så är det men solen lyser ute idag och jag har varit duktig och skött mej och har bytt ut frukosten mot en modifast kaffe och det är helt okej. Jag får ju vackert vänta tills den 13/3 då min kirdr ringer ang open för nu är jag taggad till tusen och motiverad.
Blev sur med för mamma ramlade för en vecka sedan och bröt armen pga snåla PBA fel o så är securitas där o lappar hennes bil, hon får ju för fan inte köra bil o jag skulle enligt dem köra bort varje dag o flytta bilen, kul 22 mil om dagen. Vägrar att nån annan ska snåljåpar den oxå o köra söder den för jag har nämligen köpt den till henne. Stackars mamma, jag hatar o sitta här o inte kunna göra nåt :-( vill hem nuuuuuuuuuuuuu

Av Monika Brandt - 23 februari 2013 17:33

Jodå har inte skrivit för det har stått stilla med min op pga vätska i benen, kontakta vårdcentralen sa de på kirurgen. Gjorde så och hon sa att jag var överviktig och att benen blir bättre av att jag går ner i vikt. Ja ta voltaren tyckte hon, mot svullna ben??? Hm skumt.
Ringde åter kirurgen och väntar nu på att de ska höra av sej, de glömde bort min telefontid den 19 som var. Strul strul.
Tar nya tag på måndag :-) ramlade på jobbet i onsdags o slog i skallen o fick en lindrig hjärnskakning. Samma dag drar mamma omkull o bryter armen.
Låg o vilade i dag o det ringde på dörren o utanför står fyra av mina gulliga kollegor med en fin blomma. Jag började nästan o lipa så glad blev jag :-) så underbart och vara uppskattad trots att man bara är vikarie. Det blev en bra lördag ändå :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards