Alla inlägg under maj 2013

Av Monika Brandt - 21 maj 2013 19:26

Jag är så himla tröttoch matt och har väl mer än en gång ångrat min op i dag. Kan inte äta mina järntabletter och är så matt hela tiden. Tackat nej till jobb nuntvå dar i rad för jag orkar inte.
Lämnat Volvon på verkstad IGEN så klart, altanen ska målas o det regnar givetvis. Skulle ta prover i dag men det gick inte o jag kan inte i morgon för jag har ingen bil. Jajamen men nu så ärret färdiggnällt förutom att jag nackar katten som gapar nätterna igenom.

Av Monika Brandt - 11 maj 2013 17:31

Ja det går framåt med mat och vikt och jag har gått ner 14 kg hittills och det känns gott. Har väl slutat o sörja sånt som jag inte får eller kan äta längre och det är rätt okej. Jag stör mej väldigt mkt på en del personer i grupper som dyker in som nya medlemmar o bara skaaaaaaa opereras nuuuu, helst i går, vad kaaaaaaaan de göra för att skynda på det hela. Men för fan rent ut sagt detta är ingen genväg, hallå ???? De fattar inte att en sån här op inte har högst prio på sjukhusen för Ögren fan när folk har cancer och annat.
Blåsta puckon säjer jag.

Av Monika Brandt - 2 maj 2013 20:15

Jag har ångrat mej väldigt många gånger att jag opade mej och i dag så kom jag fram till att jag är både korkad och dum som gjorde det. Dumpar på det mesta, kan inte dricka som jag vill och sååå fruktansvärt trött hela tiden. Tänker på med fasa hur det ska gå o börja jobba igen. Ja jag vet inte om jag har lust o gå tillbax dit, ja alla andra får vick utom jag och jag har inte ett piss för att jag är utbildad och erfaren. Tror en pryo står högre på listan än vad jag gör. Alltså pissig dag, vecka, månad, år och liv :-(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards