Alla inlägg under juli 2013

Hm

Av Monika Brandt - 22 juli 2013 14:07

Haft mkt jobbigt med mat som fastnar i nedre delen av magen och det gör ont kan jag lova. Jag kämpar på och jobbar ändå, hade jag inte haft jobbet så hade jag inte orkat. Värmen gör det ju inte bättre precis :-( nej jag har gått ner och jag gnäller men nu ska jag göra nåt nytt, acceptera fakta och läget. Så här är mitt liv.

Av Monika Brandt - 3 juli 2013 19:44

Jag har fått lite energi så jag får väl använda den till att måla och bränna lite kalorier :-) blir tokig oxå på mat som fastnar i magen, fasen vad ont det gör. Börjar känna mej stressad då maken är hopplös och stressar och härjar. Dumhuvud då ska man ta hand om vild treåring, städa, måla samt hålla på o blaska upp nån jävla saft. Blir tokig för vad har han gjort i dag?? Nadja zipp inget alls. Han blir bara tjockare för var dag som går samt latare :-(

Av Monika Brandt - 1 juli 2013 21:39

Ja jag är dålig nu på att skriva men jag har ju ingen tid att sitta med det knappt. Är det inte jobb så är det härjande med huset. Satt och tänkte på saker som jag inte äter sedan open och det är en hel del, mår vääääldigt illa av kött tex. Detta med att dricka gör mej oxå tokig men jag börjar vänja mej. Som sagt denna bloggen är verkligen ingen halleluja hyllning till gastrict by pass kan jag säja.
Jo kul jag är nere på 70 talet viktmässigt men min hjärna hänger inte med alls. Provade en tunika i strl M och blev så förvirrad att den passade så jag hängde tillbax den.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards