Alla inlägg under november 2013

Av Monika Brandt - 28 november 2013 08:17

Ja nu har jag varit dålig med att skriva igen :-( ja jag har varit på sjukhuset ang min mage och läkaren föreslog gastro och jag tjatade mej till att få göra den med narkos. Sedan så sa läkaren att i värsta fall så får de göra om open och det låter inte så tilltalande.
Jag står på mina 72 kilon och är rätt nöjd med det då jag köpte ett par Levis i 30 tum :-) jag har aldrig haft den storleken.
Det som tar emot är ju denna förbaskade magpåse :-( jag avskyr den verkligen. Jag ska i varje fall testa och jobba nu i dec då jag känner att jag måste få in lite cash och LAS dagar. Tänk om jag hade fått en fast tjänst där, då hade jag varit världens lyckligaste :-)
I dag så ska fönster gnos och gardiner upp :-)

Av Monika Brandt - 12 november 2013 08:28

Jag har varit dålig på att skriva men jag har inte mått så bra. Ska äntligen till lass den 21 sen får vi se vad som händer. Är sjukskriven tills den 21 oxå. Jag vill så gärna börja jobba men jag vet inte om jag fixar det. Trött jämt och känner mej svag. Har dock underbara medarbetare varav flera har gjort denna op och är mkt förstående. De bjöd med mej på julfest på fredag kväll och det ska bli så roligt :-)
Ja familjen är i kras då syskonen har rykt ihop och mamma sitter mitt i sörjan. I dag ska jag ta mej i kragen och gå upp till kneget och säja hej. Sen ska jag hämta tavlor och shoppa adventsjox.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards