Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Senil

Av Monika Brandt - 28 november 2013 08:17

Ja nu har jag varit dålig med att skriva igen :-( ja jag har varit på sjukhuset ang min mage och läkaren föreslog gastro och jag tjatade mej till att få göra den med narkos. Sedan så sa läkaren att i värsta fall så får de göra om open och det låter inte så tilltalande.
Jag står på mina 72 kilon och är rätt nöjd med det då jag köpte ett par Levis i 30 tum :-) jag har aldrig haft den storleken.
Det som tar emot är ju denna förbaskade magpåse :-( jag avskyr den verkligen. Jag ska i varje fall testa och jobba nu i dec då jag känner att jag måste få in lite cash och LAS dagar. Tänk om jag hade fått en fast tjänst där, då hade jag varit världens lyckligaste :-)
I dag så ska fönster gnos och gardiner upp :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika Brandt - 1 januari 2014 18:31

Ja nu är det nytt år. Jag har jobbat häcken av mej i december för att få ihop till lite reskassa när vi åker till Teneriffa. För övrigt så har jag ont i magen ännu och muppen till doktor struntade i att skriva ut mina kramplösande i måndags. Kul nyår...

Av Monika Brandt - 12 november 2013 08:28

Jag har varit dålig på att skriva men jag har inte mått så bra. Ska äntligen till lass den 21 sen får vi se vad som händer. Är sjukskriven tills den 21 oxå. Jag vill så gärna börja jobba men jag vet inte om jag fixar det. Trött jämt och känner mej sv...

Av Monika Brandt - 18 oktober 2013 15:02

Ja i dag lyser solen och det är så skönt väder ute. Jag har haft ont i magen hela fm och legat på soffan och jag är så less på mej själv som inte kommer i gång med nåt men fa fasen, jag har ju ont och allra helst efter maten. Man drar ju sej för att ...

Mys

Av Monika Brandt - 16 oktober 2013 08:38

Morgonmys med lillefisen och sedan dagis. Det är hemskt men jag tycker det är så skönt att vara sjukskriven nu och bara få vara. Vi var på jympa i går kväll och jag skuttade runt med barnen och de andra föräldrarna. Det var roligt och jag tänkte på a...

Av Monika Brandt - 14 oktober 2013 20:25

Har varit hos tandläkaren i dag och smällde 1200 pix där. Gick bra för jag varken svimmade eller spydde. Belönade mej själv med lite shopping så klart. Njuter av min ledighet fast jag är ju besviken att jag inte fick en av tjänsterna på jobbet, hade ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards